Veel gestelde vragen

Hoe hoog zijn de verzendkosten bij Bags&Trolleys?
De verzendkosten van één bestelling bedragen standaard € 6,95.
Wanneer een bestelling door de brievenbus past wordt € 2,50 gerekend. De juiste verzendkosten worden direct na het plaatsen van een product meegenomen op het overzicht in "Mijn winkeltrolley" .
Voor bestellingen naar Belgie, Duitsland en Frankrijk rekenen wij € 9,95 per bestelling.
Welke betaalmethoden zijn er aanwezig?
U kunt in onze webwinkel op zes verschillende manieren betalen. De gewenste betalingsmethode kan door u zelf worden gekozen tijdens het bestelproces.

Ideal: U betaalt via uw eigen bank middels een electronische bankoverschrijving (electronisch bankieren).
PayPal: Hier kunt u veilig betalen met uw Paypal rekening of met één van uw creditcards betalen (bv. Mastercard of Visa).
Overboeking: U krijgt per email een bevestiging van uw bestelling met daarop het totaalbedrag dat per bank overgemaakt dient te worden. Na ontvangst van uw betaling zal uw bestelling worden verzonden.
Rembours: U betaalt het totaalbedrag van de bestelling + € 6,10 rembourskosten bij aflevering aan de postbode. Deze betaling kan enkel contant.
Automatische incasso: U vult uw bankrekeningnummer in en wij incasseren het orderbedrag op de dag dat we de bestelling verzenden.
Acceptgiro: Wij voegen een acceptgiro toe. De extra administratiekosten bedragen €1,95.
Is het product op voorraad?
We hebben vele, maar niet altijd alle producten op voorraad. 99% van het getoonde assortiment op onze website is altijd binnen 5 werkdagen leverbaar. Alle voorraadartikelen worden binnen twee werkdagen verzonden. Een indicatie van de voorraad staat altijd op de productpagina vermeld. Indien de toegezegde levertermijn niet gehaald kan worden krijgt u hierover altijd per email bericht.

Wilt u snelle bezorging? Neem dan voor de zekerheid even contact op met onze helpdesk.
Hoe kan ik bestellen bij Bags&Trolleys?
U plaatst de gewenste artikelen in uw winkelmandje door met de muis op de knop "Bestellen" te klikken. U ziet het product in uw winkelmandje rechts boven in het scherm verschijnen.
Wanneer u gereed bent met winkelen klikt u rechtsboven in het winkelmandje op de tekst "Afrekenen". De inhoud van uw winkelwagen wordt nu in het hoofdscherm getoond en desgewenst kunt uw hier artikelen wijzigen en/of verwijderen voordat u verder gaat om uw bestelling af te ronden.
Zodra de bestelling compleet is en u deze wil gaan betalen dan kiest u voor "Afrekenen" en volgt het scherm voor de invoer van persoonsgegevens en betalingsopties.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren en/of retourzenden?
Wanneer u op onze website een bestelling heeft geplaatst die wij nog niet hebben verzonden dan kan deze altijd zonder opgave van reden per email of telefonisch worden geannuleerd. U kunt hiervoor gebruik maken van ons online contactformulier of een e-mail sturen naar info@comfortland.nl.
Heeft u uw bestelling reeds ontvangen en bent u hier niet helemaal tevreden over, dan kunt u deze binnen 14 dagen aan ons retourneren zonder opgave van een reden. Deze periode van 14 dagen wordt ook wel de zichttermijn of afkoelingsperiode genoemd. De producten mogen niet gebruikt of gemonteerd zijn en dienen nog in de onbeschadigde en originele verpakking te zitten.
Indien u een product wil retourneren dan dient u vooraf een retourformulier in te vullen en te versturen. U vindt dit formulier onder op de pagina onder het kopje Klantenservice. Na ontvangst van uw formulier zal onze afdeling Retouren een retourformulier per email toesturen met daarin uw retournummer.
Beschadigde artikelen kunnen niet worden geretourneerd tenzij het transportschade betreft. In het geval van transportschade dan dient dit binnen 24 uur na levering gemeld te worden.

Na 14 dagen gaan we er van uit dat u de producten die wij hebben geleverd wilt houden en is de aankoop afgerond.
Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling kan verwachten?
Bij het winkelen in onze webwinkel ziet u bij elk product de beschikbaarheid en daarbij de termijn voor verzending.
Zodra op de productpagina staat dat het product voorradig is, dan kunt u verwachten dat dit product na bestelling binnen 2 werkdagen door ons naar u wordt verzonden.
Het is onze doelstelling de bestelde artikelen zo snel mogelijk te verzenden en wanneer wij de artikelen hebben aangeboden aan PostNL ontvangt u daarvan een bevestiging per email. In deze email staat een Track&Trace code waarmeeu op de website van PostNL kunt zien waar uw pakket is en wanneer het afgeleverd zal worden.

Mocht er door omstandigheden een andere levertijd ontstaan dan in onze webwinkel is aangegeven dan nemen wij daarover contact met u op.
Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
Voor de verzending van onze pakketten maken wij gebruik van PostNL (voorheen TNT Post). Alle pakketten worden verzekerd verzonden en doorgaans binnen 2-3 werkdagen bezorgd. Doormiddel van een hoogwaardig Track&Trace systeem is uw pakket altijd te volgen van de verzending tot en met de levering. Wij vragen altijd een handtekening voor ontvangst voor uw en onze veiligheid.
Welke garantie heb ik op mijn bestelde producten?
Op alle producten die wij in onze webwinkel aanbieden volgen wij de garantievoorwaarden van de producent. Normaal gesproken is dit één jaar volledige fabrieksgarantie maar wanneer de garantietermijn langer is of als er een bijzondere voorwaarde is, wordt dit bij het product vermeld.
Wanneer u denkt een garantieclaim te hebben kunt u contact met ons opnemen. Wij regelen dat uw product weer wordt gerepareerd of wordt vervangen. Wanneer het defect niet onder de garantie valt (b.v. omdat een product verkeerd is gemonteerd of gebruikt) zijn de kosten voor reparatie en retourzenden voor uw eigen rekening. We maken daarvoor aparte afspraken met u.
Wat te doen met defecte of beschadigde producten?
Alle producten die wij versturen worden zorgvuldig gecontroleerd en verpakt. Tevens is elke zending verzekerd tegen schade of vermissing tijdens transport.
Als u bij het controleren van de ontvangen af te leveren zending een beschadigde verpakking aantreft waardoor de mogelijkheid bestaat dat de inhoud schade heeft opgelopen dan dient u deze aan de deur te weigeren en door de vervoerder mee retour te laten nemen. Als de beschadigde zending bij ons is geretourneerd, zal na constatering van de schade een nieuwe artikel naar u worden verzonden. Het accepteren van een beschadigde zending is op eigen risico.
Kiest u er voor om de zending op eigen risico te accepteren, laat dan een aantekening van beschadiging maken door op het vervoersbewijs van de bezorger en neem hierna direct contact met ons op. Als u zonder opmerkingen voor ontvangst heeft getekend kunnen wij geen aansprakelijkheid meer aanvaarden voor beschadigingen welke later ontdekt worden.
Welke voordelen heb ik bij het aanmaken van een klantenaccount?
U heeft in onze webwinkel de mogelijkheid om een eigen klantenaccount aan te maken.

Het aanmaken van een klantenaccount biedt naast tal van voordelen een optimaal bestelgemak en up-to-date informatie over de status van uw bestelling.
Orderstatus: Indien u een bestelling bij ons heeft openstaan dan kan de status hiervan bekeken worden zodra u bent ingelogd op uw klantenaccount. Tevens worden alle historische gegeven op uw klantenaccount bewaard zodat bestellingen uit het verleden kunnen worden opgevraagd.
Uitgebreide verzendopties: Op uw klantenaccount kunt u een persoonlijk adresboek aanmaken zodat u bestellingen op elk gewenst adres kunt laten bezorgen. Ideaal als uw een bestelling op uw werkadres, of als cadeau rechtstreeks bij de ontvanger wil laten bezorgen.
Nieuwsbrief: Door u in te schrijven op onze maandelijkse nieuwsbrief bent u altijd als eerste op de hoogte van de scherpste aanbiedingen, de nieuwste producten en belangrijkste nieuwspunten over Comfortland. Het uitschrijven op de nieuwsbrief kan uiteraard ook op elk moment.

Alle gegevens van uw klantenaccount kunnen ten allen tijde zonder toestemming door u zelf gewijzigd worden. Ook kan uw klantenaccount verwijderd worden, uw gegevens worden dan volledig uit ons systeem gewist.
Hoe maak ik een klantenaccount aan?
U kunt bij ons op een tweetal manieren een persoonlijk klantenaccount aanmaken.

Dit kan tijdens het bestelproces van een nieuwe bestelling, maar u kunt ook een account aanmaken zonder dat er direct een bestelling geplaatst wordt. Indien u tijdens het bestelproces een nieuwe klantenaccount wil aanmaken dient u slecht een aantal eenvoudige stappen te doorlopen.
De gebruikersnaam wordt standaard uw emailadres, het wachtwoord kan door u zelf gekozen worden.
Kiest u ervoor om een klantenaccount aan te maken zonder dat er een bestelling wordt geplaatst dan kan dit door bovenin de pagina op "Inloggen" te klikken. U kunt hier de optie "Account aanmaken" selecteren en in het vervolgscherm uw persoonlijke gegevens invullen.
Na de aanmelding ontvangt u per email een bevestiging van de succesvolle aanmelding, waarna uw klantenaccount direct actief is.

Mochten er problemen ontstaan tijdens het aanmaken van een nieuwe klantenaccount, of wilt u hierbij geholpen worden dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.